Blog . Profile . Archive . Email  


Emo love

به وبلاگتون خوش اومدید

هوای تو دارم...
چه هوای لطیفیست برای نفس کشیدن..

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

طعمی تلخ تر از دوری نچشیدم..
اما حرف تو که باشد،فاصله سم است..


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

ااي چقدر دلش برام تنگ شده!!

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یک لحظه دیدنش به جان می خرم

 

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است ، هر سکوت نشان تنهایی است ، هر لبخند نشان مهربانی است ، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است .

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

رخ به رخ که شدیم من مات شدم ! و تو چون پادشاهی که از این فتح ها را زیاد دیده است بی اهمیت رد شدی

 

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

تو صبح باش من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 2:0 PM توسط Sahar| |


Power By: LoxBlog.Com