جملات تنهايي




















Blog . Profile . Archive . Email  


Emo love

به وبلاگتون خوش اومدید

 

دنیای ادم برفی ها ساده است
اگر برف باشه هست اگه نباشه نیست
مثل دنیای من اگر باشی هستم اگر نباشی ....!
 
 
 
 

دیگر به کسی نمیگویم: دوستت دارم
انگار دوستت دارم ها من
خداحافظ شنیده میشوند

 

کجای بازی ما اشتباه بود
که تو هم بازی من نیستی
ومن هنوز گرگم به هوای تو

 

مسافر .مسافر است
وقت استقبال باید بدانی روزی باید بدرقه اش کنی .پس دلنبند

 

مرد زندانی میخندید شاید به زندانی بودن خویش شاید هم به آزادی
من راستی زندان کدام سوی میله هاستستی

 

یه عده ای هستن که بعد از شنیدن درددل تون سرشونو چند بار تکون میدن
و خیلی جانسوز میگن: میفهمم ...میفهمم
اما به جان خودم اگه فهمیده باشن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 7:44 PM توسط Sahar| |


Power By: LoxBlog.Com